Dlr-parijs.info

Betsson consolideert haar aanwezigheid in Latijns-Amerika met sponsoring

De kansspel-en gokoperator behoudt een solide plaats in de Latijns-Amerikaanse markt. De afspraken om sponsor te worden van voetbalteams, zoals Colo Colo uit Chili, zijn doorslaggevend om het merk in de regio opnieuw te bevestigen. Deze aanwezigheid geeft het een voordeel ten opzichte van concurrenten en een goede positie om zich in te voegen in de verschillende landen van de regio.

Nationaal stadion, Santiago de Chile.

Betsson wint grondgebied in Latijns-Amerika te midden van de opening van de markten van de regio. ( © Benjamin Gremler/Unsplash)

Betsson, sponsor van Colo Colo

De sponsoring van voetbalclubs is een van de meest voorkomende marketingstrategieën onder bookmakers. Echter, de laatste update van de kansspelwet verbiedt een dergelijke bron in Nederland. Zo veel exploitanten zijn overgegaan tot dezelfde routes in opkomende markten, in het bijzonder Latijns-Amerika, waar voetbal neemt een prominente plaats in in de samenleving .

Dus Betsson heeft zich verzekerd van een gunstige plaats op het continent door in te stemmen met een contract met Colo Colo, een van de populairste clubs in Chili en met faam over het hele continent. Het is het enige team in het land dat erin slaagde om de prestigieuze Copa Libertadores de América te winnen. De obligatie is gepland voor een jaar, met de mogelijkheid van verlenging. Het bedrijfslogo staat op de mouw van het T-shirt.

De kans kan gunstig zijn voor beide partijen, zoals benadrukt door de Commercieel Directeur voor Zuid-Amerika van de Betsson Group, Andrea Rossi. Terwijl het bedrijf wint zichtbaarheid door clubsponsoring sportinstellingen krijgen een richtlijn die hen in staat stelt om meer te investeren in het personeelsbestand en de infrastructuur.

In dezelfde zin sprak de voorzitter van Colo Colo, Edmundo Valladares, zijn vreugde uit om te zien dat de instelling de aandacht voor grote buitenlandse bedrijven om commerciële afspraken te maken. Dit zorgt voor meer prestige voor de club.

De commerciële Manager van het Chileense team, Samuel Pérez, benadrukte ook de omvang van de nieuwe bondgenoot. Betsson is een bedrijf met meer dan een halve eeuw ervaring in de branche , en hun sponsoring is een echte show van internationale steun.

De aanwezigheid van het bedrijf in Chili geeft een positie van privilege in een markt waar land-based casino ' s hebben een voorbeeldige prestaties. In 2022 zou internetweddenschappen worden gelegaliseerd; in dat geval zou Betsson al de relevante autorisatie hebben gegarandeerd, gezien de verbindingen in het land.

Betsson, ook in het Braziliaanse Pernambuco Kampioenschap

De activiteit van het bedrijf in Latijns-Amerika beperkt zich niet tot de link met Colo Colo, maar omvat onderhandelingen in verschillende landen. Een van de meest opvallende overeenkomsten van de afgelopen maanden is de verzegeling met de Pernambuco Football Championship die in 2022 Betsson als hoofdsponsor zal hebben.

De Pernambuco is een van de staatstoernooien van Brazilië, waar teams uit Pernambuco spelen. Dit is een zeer traditionele kampioenschap, die zal worden gehouden voor de 108e keer en zal beschikken over een sponsoring van recordaantallen met dank aan de sponsoring van The gaming company. Het is niet de eerste keer dat Betsson deze tools in de staat heeft geactiveerd, omdat het al sponsor was van de Íbis Sport Club club.

In feite is de aanwezigheid in Brazilië terug te voeren tot 2023. Deze activiteit geeft het bedrijf een onverslaanbare plaats in het kader van het wetgevingsdebat voor de legalisatie van gokken in het land. Net als in Chili wordt verwacht dat dit jaar de kwestie zal worden gereguleerd, en Betsson is al zeer goed gepositioneerd om de juiste licenties te ontvangen .

Meer activiteit in Latijns-Amerika

Er zijn nog steeds meer Betsson in de regio. Het was ook de sponsor van de CONMEBOL Copa América 2021 Argentinië won in de finale tegen Brazilië. Dit continentale evenement gaf het merk optimale zichtbaarheid.

Het bedrijf is ook de Inzetpartner van het Chileense nationale team hij is ook Sponsor van de Peruaanse Liga 1 en het Chileense Ascenso Championship. In hetzelfde plan om legitimiteit te verwerven op het continent, zal het Colbet casino, een dochteronderneming van het bedrijf, vanaf Dit jaar zijn naam veranderen in Betsson in Colombia.

De ene mijlpaal na de andere voor het bedrijf om te consolideren als een van de sterkste in Latijns-Amerika .

1.0
Beoordeel de inhoud:
1 stem
Dit bericht is geplaatst op 26.1.2022 in dlr-parijs.nl onder de trefwoorden wedden met voetbal , sportweddenschappen , Betsson , Brazilië , Chili .
Gedeeld: Twitter
Leave a comment :
Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht.